Obal, který prodává kosmetiku: postřehy 2021/2022

luxury cosmetics cardbox

Stejně jako v mnoha dalších odvětvích kladou kosmetické a zdravotnické společnosti důraz na obal, protože právě obal je jedním z faktorů, na základě kterého se produkt zařadí do určité kategorie zboží. V dnešní době je většina kosmetických výrobků tak propracovaná a na stejné úrovni, že jediným rozdílem je obal. Zaměřte se na marketing – jehož je obal důležitou součástí!

Obecně lze obal kosmetiky navrhnout dvěma přímočarými způsoby: tak, aby působil přírodně, nebo tak, aby působil luxusně. Obě tyto varianty mají něco společného: základem je kvalitní potisk.

Jak dosáhnout luxusního vzhledu?

  • Buďte minimalističtí. Ačkoli se příliv luxusního zboží v důsledku pandemie utlumil, chování běžných spotřebitelů se vrací do normálu. Minimalismus byl jako převažující trend v roce 2020 přerušen, ale nyní se vrací v plné síle. S jednoduchou značkou na jednolitém pozadí nemůžete šlápnou vedle. Například černá barva je obvykle považována za elegantní a vkusnou. Navíc funguje jak u žen, tak u mužů.
  • Blýskněte se. Stojí za to využít povrchovou úpravu, jako je parciální UV lak, pigmenty Iriodin nebo perleťový efekt. Mezi ostatními také rozhodně vynikne kterákoli varianta ražby fólií. Správná společnost vám s těmito technikami poradí a v případě potřeby upraví požadavky na obal.

Jak být zelený bez zelené?

  • Zvolte ten správný materiál. I když se ve školách učí něco jiného, několik posledních let je jako přírodní barva vyzdvihována hnědá. Společnosti zabývající se konverzí hladké lepenky zaznamenaly zvýšený zájem o kraftové a přírodně laděné kartony nejen v kosmetickém odvětví, ale také v potravinářském a nápojovém průmyslu. Je to dáno zvyšujícím se povědomím veřejnosti o problematice životního prostředí. Přírodní kosmetika si zaslouží jednoduchou, ale působivou kombinaci materiálu a ofsetového tisku. Hnědý kraftový karton vyvolává skutečný dojem přírody. Na ten se ale obvykle hůře tiskne. Nemusí však být opravdu kraftový. Profesionální a kvalitní tiskárny jsou schopné hnědý karton nahradit a vytisknout grafiku i na bílý karton. Obě varianty jsou přijatelné, protože jsou tak či tak recyklovatelné.
    Výrobci si v poslední době velmi oblíbili také trávový papír. Jeho struktura a vůně umožňuje krásné varianty potisku, které si v místech prodeje získávají značný obdiv.
  • Vyberte si doplňující prvky. Mezi nejefektivnější techniky patří minimalistický potisk, také v kombinaci se slepotiskem či debossingem. Oblíbeným prvkem je také oboustranný tisk a okénko bez fólie.

Tyto dva proudy se v určitém bodě prolínají. Některé široce známé značky už dokonce vydaly produkty označené jako oběhové. Tyto značky se však setkávají s požadavky na určitou míru transparentnosti, která by zaručila jejich důvěryhodnost. Oba typy balení musí být bezesporu také informativní, protože si spotřebitelé stále častěji hledají podrobnosti o produktech, které si kupují. Zde můžeme také zmínit chytré spojení s digitálním světem a nástup inteligentních obalů jako takových.

Nutno dodat, že společnost Cardbox Packaging je vám schopna s návrhem obalu vašeho produktu pomoct. Naše studio pro digitální navrhování tvoří skupina profesionálních a kreativních lidí, kteří navrhnou obalové řešení podle vašich potřeb. KONTAKTUJTE NÁS.

Společnost Cardbox Packaging využívá profesionální ofsetové tiskařské stroje, které zajišťují hladký průběh velkovýroby. Díky spolupráci se spolehlivými partnery dodavatelů tiskařského průmyslu se naše výstupy vyznačují precizností a flexibilitou. Kontaktujte nás a přesvědčte se o tom sami.

Latest news